sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

"I THINK SHE'S ABSOLUTELY AMAZING" no, I hate her. Forever








siluettiefekti ei anna mulle tilaa muokata kuviani, niist tulee niin kivan värisii jo valmiiks. dammit

ilmat on ollut maailman ihanimpia ja mä oon vaan kattonut telkkaria. "Noloja vartaloita" katsoessa tulee aina ajateltua, et luojan kiitos ittellä on kaikki ihan hyvin, henkisesti ku fyysisesti.

 Tai no tuskin tuun koskaan laihduttamaan niin paljoo, et ylimääränen rasva kerääntyy mun peniksen päälle niiku allaolevan hepun hepille on käynyt.


harmi juttu :<

oo onnellinen terveestä vartalostast


♥: Frida

10 kommenttia:

  1. oot vaan himokaunis. noi sun hiukset on täydelliset !! :3

    VastaaPoista
  2. miten sulla onki noin ihanat hiukset :((

    VastaaPoista
  3. miaaä se ihanuus on? mitä sille kuuluu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jaa että mikä oli missä ja kenelle kuuluu mitä ? :o

      Poista
    2. Oho, kirjoitusvirheitä :o sinäsinä, missämissä ja mitä kuuluu kun et ole ehtinyt postailemaan? :)

      Poista
    3. jaa minä ihanuus! en tunnistanut itseäni kuvauksesta haha ;-D joo kuule tietäsitpä vaa mimmose kiiree keskel oon nyt elänyt! nii paljo koulujuttuja ja rästejä et meinaa pää poksahtaa, ensviiko perjantain pitäis meinaa valmistuu ja oon ihan keskeneräinen vieläkin, ää! teen postauksen varmaan siitä ensiviikonlopulla kun olen rauhottunut ja ehdin istahtaa koneen ääreen kunnolla :> kiitos! mitä sinulle kuuluu? c:

      Poista

tell me what u think !