torstai 2. tammikuuta 2014

LAISKAN FRIDAN HAASTE

HAASTE:


11 faktaa minusta:


rakastan poppareita. 

voin jääd ajattelemaan jonkun biisin sanoja moneks päiväks.

kaikki mitä kuulen, nään päässäni (ärsyttävää & traumatisoivaa väärässä seurassa)

oon jäänyt ihan koukkuun Tyhjätaskut-ohjelmaan

mun pitäis opetel olla ajattelematta liikaa ja ottaa rennommin. 

mä oon tosi iloinen ja nauravainen ihminen, mut se ei välity mun pukeutumisesta&ulkonäöstä kuulemma :-D #headtotoesallblack mut black is my happy colour

humallun todella huonosti ja se on ärsyttävää & kallista humalatilaa haettaessa. 
en tosin sitä hae useinkaan. enemmänkin tissuttelen valkkarilla vähän mutta usein.

mulla on ikäkriisi. :-(

kaikki mitä tunnen, tunnen aina maximissa ja se on stressaavaa. jos olen vihainen, oon niin vihainen et vedän koko homman yli. jos surullinen, i feel so blue et tuntuu et maailma ois loppu ja sillo ku oon rakastunu.. luoja paras tunne maailmassa. mulle on sanottu, että tunnen liikaa mut voinko oppia olemaan tuntematta? blessed with a curse. 

sain ajokortin vasta neljännellä inssillä. hups!

haluisin aikakoneen et voisin mennä korjaamaan kaikki virheet mitä oon tehnyt elämässäni ja käydä tuomassa ysärivaatteita nykyiseen vaatehuoneeseeni, hihi!







Kysymykset minulle

1. Mitä arvostat eniten elämässä ?

aitoutta, terveyttä ja sitä että on ympärillä ihmisiä, jotka oikeesti välittää ja kenestä mä aidosti välitän.
niit ei oo monta, mut mielummi laatu ku määrä (oikeestaan jokasessa asiassa)

2. Onko sulle ikinä tapahtunut mitään käsittämätöntä ?

multa löydettiin niskasta kystäpohjanen kasvain ja se poistettiin mun ollessa 2-vuotias ja kyseisen operaation jälkeen oli komplikaatioita ja mun hengissä selviiminen terveenä oli todella tiukilla. siitä selviminen on musta aika käsittämätöntä vaikken sitä kelaakkaa joka päivä. siitä oon todella kiitollinen.


3. Mitä teet yleensä vapaa-ajalla ?

kahvia&oon koneella& oon pikkuveljeni konstan kanssa & oon mun parhaan kaverin jannan kanssa

&NUKUN


4. Suhtautuminen koulunkäyntiin ?

en käy koulua tällä hetkellä, mutta yleisesti ottaen mun koulumotivaatio on aika useasti ollut:

 "kokeestä/kurssista läpi ku pääsee riittää!" jälkeen päin on harmittanut kyllä, koska oisi voinut tehdä paremmin :-/


5. Unelma-ammatti ?

oi olla sinkkuelämää-carrie! eli siis (seksi)kolumnisti joka käyttää aina korkkareita.

 tai prinsessa. aikuisten oikeesti haluaisin parturiksi. tai lastenkirjakuvittajaks.


6. Bloggaamisen hyvät ja huonot puolet ?

hmm. hyvät puolet: pääsee toteuttamaan/purkamaan itseään, koska postausten luominen on minusta yksi taidemuoto. huonot: jos ottaa stressiä bloggaamisesta. minusta tämän pitäisi olla rentoa ja kivaa. 


7. Ootko tyytyväinen itsees, kavereihis ja läheisiis sekä ylipäätään elämääs ?

hyviä kysymyksiä pakko sanoa. ja pakko myös sanoa että kaikki yllämainitut voisi petrata välillä :-D no ei, kaikille tulee varmasti aikoja kun joku ottaa päähän made by joku yllämainituista, mutta kaikkeen pystyy vaikuttamaan millain suhtautuu mihinkin mutta eniten mihin voi vaikuttaa on oma itse ja oma elämä. 

yhteenveto ja vastaus= 50/50

8. Minkä asian haluat vielä toteuttaa tänä vuonna ?

(tämä kaiketi tarkoittaa vielä vuotta 2013 koska teen tämän inan myöhässä) Sain aikalailla kaiken toteutettua mitä halusinkin vuonna 2013 :-)


9. Elämä ilman puhelinta vai suklaata ?

en tarvitse kumpaakaan oikeastaan. 



10. Minkälainen musiikki on sun makuus ?
laiskan fridan vastaus printscreenina askistani. mutta tossa pintaraapaisu musiikkimaustani!


11. Pidätkö päiväkirjaa ? 

pidän. ilmainen terapia ja suosittelen jokaiselle, oppii itsestä tosi paljon kun lukee vanhoja ajatuksia&tunteita ihan paperilta. 



en valitettavasti aio haastaa ketään, mutta kiitos todella paljon ihana janika  kivoista kysymyksistä! ja anteeks etten toteuttanut tätä ihan kuin olisi pitänyt :-----)



♥: frida von famas



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

tell me what u think !