torstai 6. maaliskuuta 2014

ei, en ole kuollut

hengissä olen ja oon oon supervihoissani kaikesta samalla rakastaen sitä. inan hukassa kai. 

oon riidelly mulle tärkeimpien ihmisten kanssa osaamatta pyytää anteeks vaikka vika on ollut selvästi mussa. soppa.

sain työpaikan missä pääsen tekemään taidetta kokopäiväsesti ja oon iloinen siitä. pääsen purkamaan mun ajatuksia ja ideoita jotka o vaaninu mun venytettyjen korvien takana vaikka kuinka kauan. ihanaa

eroon arjesta oon päässy myös katsomalla elämäni tärkeimmän henkilön kanssa american horror storyn 1&2 tuotantokaudet kokonaan ja ollaan nyt kolmosen kolmannessa jaksossa. mun elämää on parantanut niin suuresti tää tietsikan rahtaaminen makkariin. sims on paras ja 12 lisäosaa. sängystä käsin kahvin kanssa. 

mun tv meni rikki. mul on kolmensentin juurikasvu. hiustekasvattajat tuottaa tulosta. hyvä. 
vihaan aamuherätyksiä. ei hyvä.
mun puhelin meni rikki. -ite heitit se päin seinää- ei hyvä.

huomenna alkaa viikonloppu. hyvä. 

2 kommenttia:

  1. Anteeksi voi aina pyytää. Voit tehdä sen millä tavalla tahansa. Tyyliin soita ja sano se sana vaikka tuntuisi kuinka epäluontevalta. Tai käy ovella. Mä ite olen tosi huono kommunikoinnissa ja tuntuu et monista asioista on tyhmä puhua mut joskus pitää vaan unohtaa itsensä ja ajatella sitä toista!

    Jos ihminen on läheinen ni sitä suuremmalla syyllä voit vaan marssia sen luo ja käskeä itseäs puhumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. viisauden sanoja. nielin ylpeyteni ja häpeäni ja kirjotin 5sivuisen tekstiviestin, se tapa tuntui omalta. lähettäessäni sen alkoi piinallinen vastauksen odotus ja se kesti koko päivän. illalla selvisi ettei viestit edes olleet menneet perille :-( soitin ja sovimme tapaamisen ja onneksi kaikki on nyt hyvin ja pian kokonaan ennallaan. kivi vierähti pois harteilta ja on kevyempi onnellisempi olla.

      Poista

tell me what u think !