perjantai 9. toukokuuta 2014

#nohardfeelings

no siis oon pretty mad & confused about this mutta..

GOOGLE+ ILMOTTI LISÄNNEENSÄ NETTIIN JULKAISEMATTOMIA KUVIA MUN KONEELTA JA PELÄSTYIN JA MENIN POISTAMAAN KAIKKI MUN KUVAT SIELTÄ KANSIOSTA JA SIKSI MULTA POISTUI BLOGISTA JOITAN KUVIA ENKÄ OO VIEL PÄÄTTÄNY JAKSANKO KÄYDÄ KOKO BLOGIN LÄPI JA KATTOO MIST PUUTTUU MIKÄKIN KUVA VAI ANNANKO KYLMÄN VIILEÄSTI ASIAN VAIN OLLA. 

toivottavasti sain vihani kuljetettua tajuntaasi caps lockin avulla.

*murisee*  ♥:FRIDA

ps. en ole poistanut sinua facebook-ystävistäni tai lakannut seuraamasta sinua instagramissa. en jaksanut olla oma ystäväni enkä jaksanut seurata itseäni, siinä syy. no hard feelings.

5 kommenttia:

  1. Mitä helvettiä, voiko Google+ vaan yhtäkkiä tehdä noin? Nyt vähän pelottaa omien tiedostojen puolesta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nähtävästi :-( pelästyin ihan sikana, kun ei tosiaan ollut julkaistavat kuvat kyseessä. itse en ollut kauheastikkaan google+-tiliini tutustunut ja löysin sieltä vanhan, jo monta vuotta sitten poistetun blogin sisältöä ja halusin poistaa ne samalla. huomaa kyllä, että jos kerran nettiin jotain laittaa sitä ei saa pois MUTTA EN HALUU ET MUN HENK.KOHT KUVIA ALETAAN JAKELEMAAN ILMAN MUN LUPAA 8(

      Poista
  2. lisättävää: kyseessä ei ollut nakukuva (höhöhöhahaha)

    VastaaPoista
  3. onko sulla instaa ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei valitettavasti, palailen sinne uuden phonen myötä! :-)

      Poista

tell me what u think !